Dieta v těhotenství nebo při kojení? Krabičková dieta vás, ani dítě neohrozí, právě naopak

Dobrá dieta není o hladovění, ale o zdravějším stravování ve správné kalorické hodnotě. Proto je krabičková dieta vhodná i pro nastávající či kojící maminky.

I když jsme byly v jídle dříve střídmé, těhotenství nás dokáže pěkně „rozežrat“

Omlouvám se, ale lepší termín pro stav, kdy vyjídáme lednici i špajz doslova jako kobylky, ani není. V těhotenství se doporučuje přibrat 10 až 12 kilogramů. Ale řada žen nabere dvojnásobek. Spoléháme pak, že zhubneme při kojení. Jenomže co se píše, nemusí zrovna u vás fungovat. Mnohé ženy naopak s malým dítětem ještě více přiberou.

Tělo dává signály, že potřebuje živiny. My však na ně nemusíme umět správně zareagovat. A tak místo zeleniny schroupeme krabici přeslazených sušenek, nebo sníme na posezení rodinné, téměř půlkilové balení Lipánka. Později zas s chutí dojídáme vše po prckovi. Takto se zpátky ke své štíhle linii rozhodně nedostaneme. Pojďte jíst zdravě a hubnout s programem krabičková dieta Praha.

Polévka

Jak krabičková dieta funguje?

Díky krabičkové dietě dostanete každý den pět zdravých porcí jídla. Denní jídelníček je ve správné kalorické hodnotě a poskytuje vyvážený nutriční příjem. Nic vám nebude scházet, ani když čekáte miminko, nebo jej kojíte. Denní jídelníček, který vám je doručen, obsahuje snídaně, dopolední svačinu, oběd, odpolední svačinu a večeři. Přidat navíc si lze i fresh džus.

Krabičková dieta pro těhotné i kojící maminky

V těhotenství i při kojení potřebujeme vyšší kalorický příjem. Naše tělo je nastaveno jako tělo aktivního sportovce. Máme výdej za dva (doslova). Proto je ideální verzí krabičkové diety pro těhotné a kojící tzv. Verze Plus – pro ženy. Ta obsahuje program určený pro ženy s potřebou vyššího kalorického příjmu denně. Energetická hodnota denního příjmu je 7000 až 7600 kJ. Nebudeme hladovět a naše tělo i vaše dítě dostanou vše, co potřebují. Po skončení kojení lze dietu změnit na nízkokaloričtější verzi: viz krabičková dieta – klasická verze. (5400 až 6000 kJ/denně).

Proč ještě přejít v těhotenství či při kojení na krabičkovou dietu?

Obvykle se začneme stravovat jinak než zbytek rodiny. Na mateřské či rodičovské dovolené pak i tak vaříme jinak pro dítě a jinak pro sebe. Přejít na vlastní „jiný“ jídelníček je proto nejen jednodušší, ale i velice praktické. Takže nebojte se svoje zdravé stravovaní svěřit do rukou nutričních specialistů, kteří jídelníček krabičkové diety tvoří, a pojďte shodit třeba nějaké to „potěhotenské“ kilo.

Zanechte odpověď